обуа

обуа

понедельник, 16 июня 2014 г.

Модуль1

Привіт! Завжди приємно вчитися новому!
Цей модуль допоміг мені визначити мої цілі навчання на тренінгу. Найважливішими із них являються:

  1. підвищення професійної кваліфікації, як молодого спеціаліста;
  2. визначення власних завдань тренінгу;
  3. ознайомитися із основними засобами тренінгу: підручником, сайтами iteach.com.ua та wiki.itech.com.ua;
  4. створення Портфоліо;
  5. створення власного блогу;
  6. провести рефлексію власного навчання.
А найголовнішою моєю ціллю навчання є спілкування, здобуття позитивного настрою та відкриття нового!

За допомогою визначених цілей я зможу після проаналізувати що мені вдалося, і над чим потрібно ще попрацювати.

Ресурси програми допоможуть мені ознайомитися із подібними до мого проекту роботами, для того, щоб створити дійсно цікаву роботу для учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий